Máte kamennú predajňu? Je možné Vaše výrobky vyskúšať?
Radi Vás privítame vo vzorkovni v Novom Jičíne, kde je vystavená väčšina výrobkov MEDI. V pracovné dni 8.00 - 15.00. Okrem toho naše výrobky ponúkajú (a vystavujú) na niekoľkých miestach na Slovensku. Mapu autorizovaných predajcov nájdete na www.mayer.cz. Doporučujeme pred návštevou autorizovaného prodejca ho najprv kontaktovať a ujistiť sa, či má vystavený presne ten výrobok, ktorý chcete vyskúšať. Nákupom u nášho autorizovaného predajcu získate výhodu kompletného autorizovaného servisu vo vašej blízkosti!
Môžem vám tovar vrátiť bez udania dôvodu?
Áno, ale iba keď jste tzv. Spotrebiteľ (vid Obchodní Podmínky bod A. druhý odstavec). Ako Spotrebiteľ máte zo zákona právo pri objednávke cez internet na vrátenie tovaru (a z našej strany na vrátenie peňazí) do 14 dní. Je nutné, aby tovar bol dobre zabalený a aby ku nám dorazil bez akéhokoľvek poškodenia. Po jeho kontrole u nás Vám vrátime Vašu čiastku. Detaily vrátenia tovaru viď obchodné podmienky - bod D. Ak ste Podnikateľ (viz Obchodní Podmínky bod A. druhý odstavec), na odstúpenie od zmlouvy bez udania dôvodov zo zákona nárok nemáte.
Čo keď dostanem balík zjavne poškodený?
V takomto prípade je nutné vodiča prepravcu zdržať a požiadať ho o vyplnenie "Zápisu o škode", ktorý je povinný mať so sebou. Spoločne otvorte kartón, zistite a zapíšte presný rozsah škody (jednoduchým popisom) a odhadnite výšku škody. Po odjazde vodiča nám zavolajte a spoločne dohodneme čo najrýchlejšiou nápravu. Ďalším jednaním s prepravcom Vás obťažovať nebudeme, prepravu sme objednali my a preto aj my budeme požadovať uhradenie škody od prepravcu.
A keď zistím poškodenie až po rozbalení kartónu?
Ešte v lehote do dvoch dní od prijatia máme šancu spísať zápis o škode a domáhať sa uhradenia škody od prepravcu. Iba nám, prosím, čo najskôr zavolajte. Budeme potrebovať vedieť číslo balíka. V našom spoločnom záujme je balík po prijatí čo najskôr rozbaliť. Ak je poškodený zvonku, aj na prvý pohľad drobná zmena, napr. ľahko premačknutý roh kartónu, môže vnútri znamenať veľkú škodu.
Ako verné sú farby poťahov na mojom monitore?
Samozrejme, že sa snažíme, aby na našich stránkach boli čo najvernejšie odtiene "skutočných poťahov". Je ale nutné si uvedomiť, že každý monitor môže zobrazovať v iných tónoch a tiež, že každé oči prenášajú svoj subjektívny dojem farby. Ak si chcete byť istí, vyžiadajte si u nás alebo u nášho predajcu fyzický vzorník poťahov.
Je záruka 5 rokov na celý výrobok? Vrátane poťahu?
Áno, ak nájdete na produktovej karte "Záruka 5 rokov" pak je záruka skutočne kompletní vrátane potahu v trvaní 5 rokov. Záruka sa samozrejme nevzťahuje na možné mechanické poškodenia, napr. ostrým predmetom, ale na oteruvzdornosť koženky za bežného použitia - áno.
Ak sme neodpovedali na vašu otázku - naváhajte nás prosím kontaktovať.
Ďakujeme.
TÍM MAYER CZ